Okay, guys ... I was waiting for approval to give you the news, but since it's up for preorder on Amazon, I guess it's pretty out in the public now anyway... Yes, there WILL be an English language version of Don's complete works published by Fantagraphics starting in 2014.
Volume #1 of "The Don Rosa Library" is seemingly scheduled for a June 2014 release at the moment. Content wise it will be similar to the Scandinavian "Hall of Fame" edition rather than the "Don Rosa Collection" deluxe box set, so please don't count on Don's underground story "Return to Duckburg Place" or similar stuff to be included here. There will be, however, tons of bonus stuff that have never been seen before in US publications. Stay tuned for more info on this nice English language edition, and if you want you can already preorder it here:
http://www.amazon.com/gp/product/160699 ... donrosa-20
archie07 a écrit:grande nouvelle !
même si c'est dans plusieurs années, on peut espérer qu'elle arrive ensuite en France.
J'ai bien fait de ne pas me lancer dans l'intégrale glénat ...
archie07 a écrit:d'ici là ils auront l'âge pour bien en prendre soin !
brettsinclair a écrit:y'aura peut etre des fautes d'orthographe en moins surtout
cedd79 a écrit:Bonjour !
Désolé d'arriver avec ma question toute bête, mais il y aura quoi de plus dans cette nouvelle intégrale Fantagraphics par rapport à l'intégrale Glénat ?
clefrere a écrit:cedd79 a écrit:Bonjour !
Désolé d'arriver avec ma question toute bête, mais il y aura quoi de plus dans cette nouvelle intégrale Fantagraphics par rapport à l'intégrale Glénat ?
Comme pour les Karl Barks actuels : meilleur papier, couleurs, impression, moins de fautes, plus grand, couverture dure
Utilisateurs parcourant ce forum: Aucun utilisateur enregistré et 0 invités